Sprzedaż Gimbusa
10 lipca 2018
Wójt Gminy Radłów ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż autobusu szkolnego Autobus marki Jelcz L090M/S
Wójt Gminy Radłów ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż autobusu szkolnego
- Nazwa i siedziba sprzedającego:
Gmina Radłów - Urząd Gminy Radłów
- Oleska 3, 46-331 Radłów
tel. 34 359 90 04 fax 34 359 90 05
e-mail: ug@radlow.pl
www.radlow.pl
- Przedmiot przetargu:
Autobus marki Jelcz L090M/S o następujących danych technicznych:
Rok produkcji: 2002
Data pierwszej rejestracji: 30 sierpnia 2002 r.
Nr rejestracyjny: OOL K700
Nr identyfikacyjny (VIN): SUJ 09010020000342
Dopuszczalna masa całkowita: 12.000 kg
Liczba miejsc: 43 + 1 miejsce na wózek inwalidzki
Kolor nadwozia: pomarańczowy
Pojemność/moc silnika: 4580 cm ³, 114 KW
Nr silnika: 0580158546P371
Najwyższy dopuszczalny nacisk osi: 80 KN
Rodzaj silnika: diesel
Rodzaj zapłonu silnika: samoczynny
Ilość cylindrów/ układ: sześć, rzędowy
Rodzaj skrzyni biegów: manualna 5 -biegowa
Stan licznika: 399.976 km
Badania techniczne ważne do: 06.08.2018 r.
Ogumienie: rozmiar 9.5 R17,5 marki Sava: przód Comet Plus 129/127 M bieżnik zużyty średnio w 50 % (2 szt.), tył Tamar Plus 129/127 M bieznik zużyty średnio w 50 % (4 szt.)
W wyposażeniu dodatkowym autobus posiada:
apteczkę, dwie gaśnice, komplet kluczy do kół, koło zapasowe, podnośnik hydrauliczny, podjazd szynowy dla wózków inwalidzkich, radio+wzmacniacz, szafkę na dokumenty.
Pojazd przeznaczony do sprzedaży jest niegarażowany, widoczna korozja na oblachowaniu zewnętrznym, wykładzina tapicerska foteli zużyta.
- Tryb przetargu:
Przetarg pisemny nieograniczony.
- Cena wywoławcza:
7.125, 00 zł (słownie siedem tysięcy sto dwadzieścia pięć zł 00/100).
- Uczestnictwo w przetargu:
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
- Złożenie pisemnej oferty z jedną ceną w terminie do dnia 18 lipca 2018 r.
Oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko i adres lub nazwę i siedzibę oferenta,
- numer PESEL, REGON i NIP oferenta
- datę sporządzenia oferty,
- oferowaną cenę,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się z warunkami przetargu oraz ze stanem przedmiotu przetargu bądź też ponoszenia odpowiedzialności za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin,
- oświadczenie oferenta o zapoznaniu się i akceptacji wzoru umowy sprzedaży.
Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium.
Wzór formularza ofertowego oraz wzór umowy stanowią załączniki do zarządzenia Wójta Gminy Radłów. Formularz można pobrać w siedzibie sprzedawcy lub ze strony internetowej www.radlow.pl.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: „Przetarg na autobus szkolny” w sekretariacie Urzędu Gminy Radłów, ul. Oleska 3, 46-331 Radłów, w terminie do dnia 18 lipca 2018 r. do godziny 11:00.
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
- została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,
- nie zawiera wymaganych danych i dokumentów lub są one niekompletne, nieczytelne bądź budzą inną wątpliwość.
- Dokonanie wpłaty wadium w kwocie 700 zł ( słownie: siedemset złoty 00/100).
Wpłaty wadium w kwocie 700 zł należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Gminy Radłów: Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem O/ Radłów nr 53 8909 1045 2004 0000 0013 0006 z dopiskiem „Wadium – autobus szkolny” przed upływem terminu składania ofert (tj. najpóźniej w przeddzień terminu przetargu).
Wadium wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone w ciągu 5 dni roboczych od daty dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, który przetarg wygra, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia.
Jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży i zapłacenia ceny nabycia, wadium przepada na rzecz sprzedawcy (Gminy Radłów), a przetarg zostanie unieważniony.
- Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot przetargu:
Pojazd będzie udostępniany zainteresowanym w dniach od wtorku 10.07.2018 r. do wtorku 17.07.2018 r. w godzinach od 8:00 do 13:00 w Kluczborku - baza PKS ul. Byczyńska 120 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.
Osoba do kontaktu: Pan Grzegorz Kotek tel. 693 184 913
- Organizator przetargu zastrzega sobie prawo unieważnienie przetargu na sprzedaż autobusu bez podania przyczyny.
Inne informacje:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 lipca 2018 r. o godzinie 12:00 w Urzędzie Gminy Radłów, ul. Oleska 3, 46-331 Radłów.
- Autobus zostanie sprzedany za najwyższą zaoferowaną cenę.
- Data podpisania umowy kupna-sprzedaży zostanie wyznaczona niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu.
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu przed podpisaniem umowy sprzedaży, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od przeprowadzenia przetargu.
- Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy sprzedaży.
- Wszelkie informacje na temat sprzedaży autobusu można uzyskać w Urzędzie Gminy Radłów pod nr tel. 34 359 90 04 wew. 21.
7. Ogłoszenie o wyniku przetargu zostanie zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Radłów, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Radłów.